در چه موقعیت هایی هدیه تبلیغاتی بدهیم؟

یکی از مهمترین سوالاتی که در زمینه خرید و ادهدای هدایای تبیلغاتی مطرح می شود این است که در چه موقعیت ها و مناسبات هایی بهتر  است به کارنکنان و کارمندان خود هدیه بدهیم ؟ به طور کلی می توانید بذای همه ی مناسبت های ملی و مذهبی ، روز های مناسبتی خاص ( روز معلم ) ، سالگرد تاسیس شرکت و … هدایایی را برای کارکنان و عزیزان خود در نظر بگیرید که مهم ترین این مناسبت ها را میتوان عید باستانی نوروز نامید.

  • پک های هدیه عید نوروز

انواع هدایای سازمانی و تبلیغاتی خلاقانه و خاص

هدایای تبلیغاتی و پک های هدیه عید نوروز ، گروه بسیار بزرگی از انواع محصولات را شامل می‌شوند. از کوچک‌ترین اقلام و لوازم همچون: خودکار تبلیغاتی، سررسید تبلیغاتی، پاور‌بانک تبلیغاتی، جا‌کلیدی تبلیغاتی و… گرفته تا محصولات حرفه ای تری همچون ساعت تبلیغاتی و ست‌های هدایای تبلیغاتی دیگر. شما برای خرید هدیه تبلیغاتی، با توجه به میزان بودجه و کالا‌های مورد نظرتان، می‌توانید هدایای تبلیغاتی ارزان را به صورت تکی و عمده تهیه کنید. اما این مدل هدایا دیگر تکراری و از جذابیت آن ها کاسته شده و شما می توانید به جای آن از محصولات ایرانی که هم ترویج فرهنگ باستانی ایران است و هم  می تواند جذابیت کافی را برای اکثریت داشته باشد انتخاب کنید.

ما امروز یک پیشنهاد ویژه ، برای شما در نظر گرفتیم ؛شما می توانید یک هدیه ای کاملا ایرانی ، به یاد ماندنی و خاص را به مدیران ، کارمندان ، دوستان و … بدهید. پک های هدیه مهرآنوش ، نوید یک انتخاب ارزشمند ، با کیفیت و زیبا را می دهد.

پک های هدیه مهرآنوش

جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصولات بر روی آن کلیک فرمائید.

پک های هدیه عید نوروز

پک هدیه فردوسی

پک های هدیه عید نوروز

پک هدیه شهرزاد

پک های هدیه عید نوروز

پک هدیه خیام جدید

پک های هدیه عید نوروز

پک هدیه خیام قدیم

پک های هدیه عید نوروز

پک هدیه توتیا

پک های هدیه عید نوروز

پک هدیه توتیا پلاس

پک های هدیه عید نوروز شاین

پک هدیه شاین

هدایای سازمانی

مهرآنوش آمادگی خودرا برای تامین محصولات خود جهت همکاری با سازمان ها ، بانک ها و شرکت ها اعلام می دارد.

خریداران محترم می توانند از طریق فرم زیر درخواست خود را برای ما ارسال کرده و پس از بررسی ، کارشناسان ما جهت راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.